Ingen bra dag

Vaknade imorse med ont igen. Å man blir så less!


Ammade och efter några timmar så börjar Folke att kräkas blod. Han kräktes jätte många gånger och jag fick byta hans kläder flera gånger och det var handdukar och papperstussar med blod på lite överallt i huset. Folke hade nog lite ont i magen av allt blod han hade fått i sig, och han var inte på något viadre bra humör. Han somnade efter lunch och jag gav upp tanken på att komma mig iväg till stan för att fika med andra mammor.

Kvällen slutade gott iaf! Folke busade och var glad och han plaskade så mycket i badet att hela badrummet blev blött. Nu sover han gott och jag tar igen mig i TV soffan. Känner mig helt knäckt, fast jag inte gjort en knop idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback