Huga huga gammal stuga

Såg på Rent Hus på fyran ikväll och fy så äckligt det var. Att man bara kan låta en hund härja på sådär. Jag skulle aldrig ha vågat lägga mig i den där sängen. Å katten som pinkade och sket i blommorna. Uuuäääck! Skulle Findus hålla på sådär så skulle han få flytta ut i laggårn faktiskt. Jag brukar ta och torka honom med lite hushållspapper då han är blöt och smutsig. Till hunden hade vi en tass handduk förut. Och det kommer det att bli med nästa hund också.

Fast det skulle inte förvåna mig om de tog bakterie odlingar hos en som städar normalt att de hittar en massa snusk ändå. Jag drog då fram damsugaren direkt efter pogrammet var slut. Måste nog ta och städa lite mer imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback