Härlig vår

Idag har det varit sjukt härligt ute. Har burit lillen i selen utomhus flera timmar idag. Vi har hunnit med att shoppa fiskegrejor till Rikard på Naturkompaniet, och vi han glo lite på Reginas Zoohörna. Sen på eftermiddagen så var jag och Folke en sväng till BVC för att kolla om jag gjorde fel på något sätt då jag ammar. Men då konstaterades det att jag inte gör något fel. Så det beror inte på fel teknik iaf. Och det känns ju bra. Vi har världens goaste BVC sköterska, så man känner sig alltid så positiv då man fått prata av sig lite och fått lite tips och råd.

Senare på kvällen hann jag kratta lite och mysa i det sköna vädret. Folke sov på min mage i selen en stund.

Ikväll var Folke så glad då han badade, så nu är det rutin att hela badrummet är dränkt. Han plaskar och skrattar som en galning. Det är tur att badrummet är plaskvänligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback