För andra gången

Idag så fick jag en snilleblixt och kom på att jag vill åka in till stan. Så jag tiggde av Rikard lite pengar och drog på mig lite kläder och packade ihop Folke och alla hans saker. Det var jätte skönt att få se lite folk och traska runt på stan en sväng. Vi fikade med mamma och jag lyckades shoppa lite nya kläder till lillen. Mamma köpte även en supergullig munkjacka till honom.

Detta är andra gången jag köper kläder till Folke sedan han föddes. Han har ju fått så sjukt mycket kläder så det har bara kännts onödigt. Det finns kläder i hans byrå som han inte har hunnit använda eftersom han har redan vuxit ur dem.

Måste bara säga att Folke är världens snällaste sötunge att ha med sig. Han sitter och är glad och nöjd i vagnen. Å vad jag älskar den lilla söta goa klumpen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback