Får man tycka att vissa är puckade

Idag så läste jag om en man som var less på sin gravida fru, för hon hade sånt humör. Han tyckte att det var så jobbigt att vara tillsammans med henne då hon var sur och gnällig hela tiden. Allt han gjorde var fel. Det var frånbörjan av graviditeten så han var orolig över hur han skulle orka. Då fick han ett tips av en annan blivande pappa, att smygfilma frun och sedan visa upp filmen då barnet var fött för frun. Han menade då att hon skulle fatta hur dåligt hon hade behandlat sin man och ångra sig eller nåt. Tror han verkligen att frun ska blir på bra humör av en sån sak. Inte så klyftigt förslag direkt. Frun är ju knappast sådär för att vara elak! Man kan ju må ganska kasst då man odlar en bäbis inuti sig.

Nu har vi snö här ute i Banis igen. Vi som hade fått helt snöfritt i princip. Jag har inte varit ute annat än då vi gick mellan bilen och ICA. Det blåste så mycket och jag fryser så lätt. Men jag känner mig bättre av antibiotikan iaf.

Nu är det dags att väcka lille och mata lite så han sussar ända till morgonen.

Kommentarer
Postat av: Nina

jaaaa... vad ska man säga... MÄN! Tssss

2008-04-08 @ 14:50:20
Postat av: Lisa

Ja! *suck*

2008-04-08 @ 22:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback