Då man saknar något så.....

.....blir man handikappad!

Igår var jag handikappad för sjalen var i tvätten. Folke är ju en liten kräkunge vissa dagar och en sån dag var det igår. Han kräktes på sjalen och det luktar typ sur mjölk *blä*. Så jag slängde den i tvättmaskinen! Smarta jag tänkte inte på hur jag skulle göra utan den. Annars har jag ju tvättat den på kvällen då Folke sover så jag har inte behövt den alls. Eftersom Folke ville bli buren så fick jag lov att bära ändå, men han är så tung så ryggen håller på att gå av. Och sen kan man ju inte få något gjort som båda händerna håller i världen sötataste. Så jag tog en gammal halsduk och knöt fast honom med. Inte perfekt men jag fick ju en hand fri iaf.

image41

Har ju beställt en sele, men jag vet inte när den kommer för den ska resa ända ifrån USA. Så jag funderar starkt på att sy en egen sjal så man har en extra. Måste bara hitta något bra tyg först!

Kommentarer
Postat av: Sozi

Å, så himla fina ni är! :)
Förvänta er ett Umebesök i Banis snart! ;)

2008-04-11 @ 13:56:15
Postat av: Lisa

Ja vi förväntar oss ett besök!

2008-04-11 @ 20:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback