Bära barn

Idag har jag hunnit med att testa den nya selen ordentligt. Både utomhus och inne. Den funkar finfint! Det som jag känner är spciellt bra är att Folke sitter ordentligt även fast han vrider och vänder på sig och ska kolla åt alla håll. Men den elastiska sjalen så tyckte jag att det lätt kunde kännas som att hela paketet blev snett efter ett tag och att Folkes ben gled i en mer oergonomisk position. Med denna sele så är det omöjligt, han sitter som gjuten! Sen är den ju snygg också!

image48

Kass bild, jag vet! Men ni ser ju det snygga honungsmönstret. Selen heter Beco Butterfly och är köpt
här. Det är en ergonomisk bärsele som är bra både för bärarens rygg och barnet kropp.

Kommentarer
Postat av: Miss Blue

Naww vilken söt unge! Bless and ♥

Postat av: Lisa

Tack å tack!

2008-05-03 @ 21:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback