Vaddå trött?

Jag vet inte längre hur man känner sig pigg. Jag vet inte hur det är att sova på natten! Jag är så sjukt trött hela tiden. Hela dagen och hela natten. Sover endast nån timme per natt för allt är så obekvämt och varmt, jag är dessutom hungrig hela nätterna och kissnödig och törstig. Det känns som att det inte finns någon väg tillbaka till själva piggheten. Men jag hoppas att nån kommer med en karta snart och en liten kompass kanske så jag kan hitta dit.

Japp! Det var dagens stora klagan. Jag har gjort som en liten sport med mig själv att inte klaga på sånt som bara gäller mig och min situation, och jag tycker att jag lyckats rätt så bra sen jag blev gravid. Men idag så behövde jag så vräka ur mig detta! Har ju jobbat idag och jag ska jobba resten av veckan och jag hoppas och 
längtar efter mer sömn!

Kommentarer
Postat av: marty

prova att åka till ikea, då somnar du garanterat efteråt. ikea suger ur all kraft man har, jag lovar.
fast det kanske blir lite dyrt att åka dit varje dag bara för att få sova..

Postat av: Lisa

Skulle jätte gärna åka dit varje dag, men jag blir ju så åksjuk och då är jag hellre trött!

2007-09-12 @ 14:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback