Vackert väder

Solen skiner och himmlen är mörkgrå. Väldigt mystiskt väder. Ser ut som att det skulle kunna bli ordentlig åska snart! Det har ju regnat lite till och från idag och det kanske kommer lite mer nu da. Själv sitter jag och är lite snuvig och funderar på om jag kan ha blvit förkyld. Inte så konstigt kanske med tanke på att jag har jobbat med barn. Ska jobba imorgon igen och jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk. Men jag vill ju inte tacka nej till jobb då jag inte har något annat inbokat heller.

Bestämde mig idag för att  gå ur facket en gång för alla. Jag har ändå ingen nytta av att vara med där mer. Jag har tappat mina stämpeldagar och det kostar ju så mycket att bara vara med för sakens skull. Det är rätt så drygt att punga ut med nästan 500kr varje månad då man inte har någon inkomst. Är ändå studerande meddelm i ett annat fack så jag behöver ju inte vara med i två då jag inte får något för pengarna.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas du slipper bli förkyld!
Tack för senast förresten!
Kram

Postat av: Lisa

Är förkyld nu......*urk*

2007-09-11 @ 16:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback