Umeå igen

Idag blev det en snabbis till Umeå igen. Och mera shopping! Rikard handlade en massa på Jula och där hittade vi bla en skottkärra som jag vill ha. Och jätte fina lampor som vi ska sätta ute på huset. De vi har nu är så sjukt fula och de sitter på så konstiga ställen.

Jag STORHANDLADE verkligen denna gång. Ett stycke plastad frotté till bebbens spjälsäng från babyproffsen. Jag hade önskat att jag fick shoppa massor av söta små bäbis kläder men jag håller mig så gott det går. Ska köpa nån mer filt och några pyjamaser, men jag vill spara det lite till. Det är ju några veckor kvar att vänta!

Jajja, men det bästa av allt var att jag fick träffa Marty och Sozi! Vi åt lunch 
tillsammans på starz och det var gott. Och jag måste säga att Marty är verkligen en 
kvinna med klass. Snygga kappan och lilla klänningen och fina väskan. Det känndes 
trist att gå ifrån dem efter lunchen. Men jag får lov att masa mig upp fler gånger 
och strosa på stan och äta med dem igen! 

Kommentarer
Postat av: marty

jag tycker absolut att du får masa dig upp hit igen. :) det är så trevligt och spännande att gå på offentliga toaletter med dig kära lisa. :)

2007-09-25 @ 17:00:04
Postat av: Lisa

Nästa gång ska jag lämna Rirre hemma så då kan vi skitsnacka i evigheter!

2007-09-25 @ 17:06:00
Postat av: Sozi

Du är alltid välkommen att masa dig upp hit :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback