Tisdag

Jag skriver lite i efterhand, eftersom jag inte riktig haft tid!

Ja i tisdags så var jag till barnmorskan igen och gjorde de vanliga där. Allt var bra förutom att mitt blodtryck var lite högre än vanligt. Men den snälla barnmorskan sa att det inte var något jag skulle oroa mig för. Så jag låter väl bli med det då. Jag hade gått upp lite i vikt igen så nu ligger jag på 7kg plus sen starten. Låter kanske konstigt men det känns bra, för då vet jag ju att det växer som det ska. Blodvärdet låg på 124 så jag fortsätter att trycka i mig järntabletterna. Men de påverkar ju mig bara potitivt så det gör ju inget. Lilla bebbens hjärta slogg 144 slag i minuten så den var lagomt lugn. Och sf måttet var på 29 cm. Så överlag var allt helt OK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback