Shopping!

Igår följde jag min mamma till Umeå för hon skulle till tandläkaren. Stackarn! Jag hade tagit med mig det FETA presentkortet på H&M som jag fick av min bror och lite pengar som jag fick av mormor. Jag lyckades handla en massa saker som jag tror att jag behöver. Och det finns pengar kvar! Väldigt duktigt gjort av mig. Vi stannade tyvärr inte så länge. Hade önskat att få träffa mina söta Umeå kompisar men de hade seminarium ända tills vi åkte hem. Men jag ska nog se till att hinna upp snart igen.

Då jag kom hem så hade ett litet oskydligt djur kommit på besök och ska stanna över hela helgen. Hon är hårig och snäll och schäfer! Hon heter Bora! Hennes familj skulle på en liten weekendresa så då får hon stanna här istället. Hon är rätt så lättsam att ta hand om då hon mest bara sover inne och ute lufsar hon runt och snusar. Vi hade ju planerat in en prommis nu idag på förmiddagen, men det spöregnar så vi väntar nog lite till. De lovade ju sommarvärme och fint i hela landet igår på radion. Undrar vart det vädret tog vägen.

Kommentarer
Postat av: Nina

Schäfer sällskap är väl aldrig fel! Säg till om du vill ha en till på besök :-) Sally löper just nu och är därmed helknepig. Ställde sig på en stol och åt upp en hel portion med makaroner och krov här om dagen *morr*

Postat av: Lisa

Ja Sally kan få komma bara hon inte äter upp Findus! Korv och mackisar kan hon få äta hur mycket hon vill här!

2007-09-24 @ 10:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback