Onsdag Hurra hurra!!

I onsdags så fyllde jag 25 år!

Det blev en väldigt lyckad födelsedag som började med att jag fick väldens finaste rosor av Rikard! 10 stycken mörkröda som ser ut som sammet då solen lyser på dem. Varje gång jag ser på dem så blir jag kär i honom igen och igen. Sen fick jag allt jag hade önskat mig. Vilket var en ny dammsugare, presentkort  och pengar. Låter kanske lite trist, men det var verkligen vad jag ville ha. Jag behöver pengar för att kunna gå till frissan och köpa mig lite nya kläder som jag kan mysa runt i här hemma efter att bebben har kommit ut. Sen ville jag ha en ny dammsugare för jag är sååå less på att släpa den andra upp och ner för trappen hela tiden. Dessutom så tror jag att jag måste börja vara lite mer försiktig med den gammla för annars kommer den inte att hålla länge till. Så nu får den bo på övervåningen och bara damsuga damm. Den nya är en sån där dyr elektrolux utan påsar, fast med hepa filter så luften ska vara ren och fin. Mycket händigt att slippa påsarna faktiskt. Och den hade 13 meters räckvidd. Helt galet. Jag behöver aldrig mer byta kontakt, utan den når överallt i hela nedervåningen. De som kom och fikade var familjen, alldeles lagom! Fast det hade ju varit kul om Leo och Frej hade stannat en stund och geggat med lite tårta!

Kommentarer
Postat av: Sozi

Grattis i efterskott! Jag kastar en serpentin från Umeå :)

Postat av: Lisa

Å tack!

2007-09-23 @ 14:41:10
Postat av: Nina

Nice med en ny dammsugare, jag gillar också att få sånt :-) Förresten, det var nog bara tur att inte vi stannade längre, då hade du nog deckat redan kl 18.00. Leo och Frej är inne i värsta galnings-fasen!!! Dom härjar non-stop *pust*

2007-09-23 @ 20:40:57
URL: http://bigmomma.bilddagboken.se
Postat av: Karin

Nämen, grattis efterskott! :D

2007-09-23 @ 21:04:56
URL: http://karinostman.50webs.com
Postat av: Lisa

Karin - Tackar!!

2007-09-24 @ 17:54:06
Postat av: Hanna

Har missat att gratta så här kommer det i efterskott. GRATTIS!!!!

2007-09-25 @ 16:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback