Ni kommer aldrig att förstå

Altså, jag kan nästan inte själv förstå hur mycket skräp och skit man kan pula in i ett hus. Nu har vi bott i detta hus i över ett år och det finns fortfarande så mycket dynga kvar sen Rikards mormor och morfar som inte är rensat. Jag mår nästan lite dåligt av att se det. Och jag mår mer dåligt då jag känner lukten av det.

Har just nu rensat ut två flyttkartonger med bara små dukar.
Sen blev det en hel sopsäck med stearinljus och lite annats små plock.

Fattar inte vad det är som gör att man börjar hamstra på stearinljus och dukar. Men det är ju inte så farligt egentligen, med tanke på att ur köket plockade jag bort 6 hela kaffeserviser. Och då var det serviser med ett dussin av varje. Vet inte vad man ska med 6 serviser till.

Ja ingen kommer mer att få in så mycket saker i detta hus mer, för det krävs en enorm planering och staplings förmåga för att få allt att rymmas. Jag kommer att känna en otrolig lättnad när det bara är vår egen skit som finns här! Och ännu mer lättnad när vi slipper ha vår skit framme för att den inte ryms någonstanns för den gammla skiten tar all plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback