Mat och bio!

Igår så fick jag ett trevligt erbjudande att följa med på resturang och sen gå på bio. Helt underbart kul att få komma iväg och lyxa till det lite. Det var en vänlig själ som ringde och självklart så tackade jag ja! Så vi blev fyra tjejer som gick på Restaurang La Rochelle och mumsa i oss god mat, även om mitt kyckling spett var lite väl svagt kryddat så var det faktiskt gott ändå. Sen blev det bio på Palladium. Vi såg Martina Haag filmen, Underbar och älskad av alla! En film helt i min smak. Jag skrattade så jag vart andfådd vissa stunder. Väldigt rolig, romatisk och samtidigt lite tragisk. Jag hoppas att de gör film av alla hennes böcker!

Nu sitter jag här och har precis fryst in en till kaksats av falska beskvier. De är väldigt goda! Och vi har dessutom fått lite värme i huset och nu känns det rätt så mysigt att det är höst! Mina kära Rikard har lyckats med ett omöjligt pussel. Han har fått ihop alla delar och rörbitar och tankar och alla konstiga manicker i pannrummet så nu fugerar det. Det är varmt om man känner på elementen uppe och golvet nere är alldeles ljummet. Vi har ju varit utan värme hela sommaren ända tills idag. Å det ska bli så härligt att slippa frysa och kunna gå barfota igen.

Eftersom det regnar ute och jag sitter här med massor av förverkar så funderar jag på att slänga mig framför TV'n en stund. Har massor av pogram jag spelat in tidigare i veckan som jag kan titta på nu! Bla efterlyst där det var snack om ett otäckt mord här i Ö-vik!

PS. Jag har kommit med på gravid vattengympan! Det ska blir hur kul somhelst. Dessutom behöver jag ju inte känna mig tjock och klumpig, då de andra som är med är i samma sits!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad mysigt det lät! När är det bebisen ska komma?

Postat av: Lisa

Den är beräknad att komma ut den 16 november enligt ultraljudet. Lite tidigare snligt min mens så vi får väl se när den behagar komma ut!

2007-09-09 @ 18:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback