Magen

Min mage är stor och rund och putar ut rätt så mycket. Men det är ju för att det ligger en bäbis där i.

Idag har den verkligen sagt sitt om ett och annat, magen altså. Den gillar inte att jag städar, men eftersom jag är gravid så blir man knäpp i 
bollen och måste städa jätte mycket. Har gått runt med sammandragningar nästan hela dagen och vissa kan nog räknas som ordentliga förverkar. Det är väldigt obekvämt och man blir less! Men allt för lilla bäbis skull!

Sen är det just det här med storleken på magen, de flesta som ser mig och frågar hur lång tid det är kvar utbrister jämt  -Men sååååå liiiiiiiten mage du har! -Det kommer att bli en jätte liiiiiiten bäbis!!!! -Du kommer att få långt över tiden!! Jaha tänker jag som tycker själv att jag är jätte tjock och känner mig som en flodhäst rätt så ofta. Och jag tror att vi kommer att få en rätt så stor bäbis eftersom jag var helt 
normal själv då jag föddes och Rikard var STOR! Dessutom så känns det väldigt trångt där inne men det syns ju såklart inte utanpå.

Vet inte riktigt varför jag skrev detta, men det är så lustigt att så många man inte känner har så starka åsikter om hur man ser ut just nu. Bara för att man är gravid så blir man helt plötsligt ett objekt som SKA kommenteras. Som tur är så bryr jag mig inte så mycket, men det blir tjatigt att höra i längden, då jag fått dessa kommentarer i över 15 veckor nu. Men jag är glad att det inte är tvrätom med storleken på min mage för det är nog jobbigare att höra.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vad alla ska tycka mycket. Min kompis får hela tiden höra att hon är så stor: är du säker på att det inte är tvillingar? Jobbigt!!!

Postat av: Lisa

Ja precis. Tänk om jag skulle säga till alla män med ölmagar, -Gu så tjock du är. Hur många mackor och öl har du satt i dig idag då? -Va bara en, är du säker på att det inte är 100?!?!!

2007-09-25 @ 18:11:37
Postat av: Hanna

Jag skrattar ihjäl mig!

2007-09-27 @ 15:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback