I praktiken

Idag har varit en väldigt bra dag ur praktiskt synpunkt! Eftersom jag började städa lite igår men fick lägga ned direkt pga av min enorma trötthet och att jag hade så mycket förverkar i min bäbismage, så provade jag att starta upp städningen direkt idag på morgonen istället. Det har varit väldigt lugnt med magen och bara några små förverkar. Så jag har hunnit med att städa både kök, hall, toa, vardagsrum och tvättstuga. Har dessutom tvättat massor av Rikards jobbarkläder. Jag funderar rakt på att ta en städsväng i hallen uppe och sovrummet med. Vi får se!

Rikard har hunnit gått med på älgjakten och de fick visst 4 stycken idag, så bra jobbat. Sen har han mekat med pannan och hunnit driva mig halvt till vansinne, (gravid hormoner). Nu har han försvunnit till kompisar och ska fixa och trixa med något gevär och ammunition. Vi får väl se när han behagar dyka upp igen.

Men jag känner att då jag är ensam hemma och pysslar på såhär så märker jag genast hur enormt tomt det är utan Jerry. Jag saknar honom så mycket att jag blir lite ledsen.

Nä nu är det nog bäst att sätta fart på städningen igen innan jag blir trött. Det kan ju komma så plötsligt och då är det omöjligt att orka fortsätta med eventuell aktivitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback