Hösten

Ja jag gillar hösten fast jag älskar sommaren. Men det är vackert och friskt och härligt. Men så in i norden kallt. I morse var det vit frost på hela gräsmattan och bilen och allt ute. Och det var +15 grader i köket. Gaah, det är lite för kallt för min smak inomhus. Det gör ont i fötterna när man går på golvet för det är så kallt. Jag hoppas av hela mitt ♥ att Rikard får ihop alla tusen delarna till vår nya panna snart så  man kan elda och få sådär härligt 25 grader vamt inne så jag kan kila runt i morgonrocken och linne bara. För det finns inget mer obekvämt än att ha kläder på sig.

Ska bädda rent i sängen nu och byta våra tunna sommartäcken mot våra varma goa duntäcken. Mysigt!!!!!

Kommentarer
Postat av: marty

åh lisa. jag hoppas också att rirre fixar värmepannan snart - för din och räkans skull.

2007-09-02 @ 20:53:08
Postat av: Lisa

Rirre är ledig en hel vecka nu så han har ingen ursäkt till att inte göra det!

2007-09-03 @ 11:20:02
Postat av: Sara

hösten är mysig tycker jag :)

Postat av: Lisa

Sara - Mysig är verkligen rätta ordet!

2007-09-04 @ 16:56:36
Postat av: Sara

tack så mycket :) desamma. har läst din blogg från och till nu ett tag =)

2007-09-04 @ 17:30:13
URL: http://waves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback