Gravid nojja!

Det är lustigt hur hjärnan fungerar faktiskt. Det är som att den biter ihop så hårt då man är gravid att det blir kortslutning. Man tänker på så konstiga saker och man drömmer väldigt konstigt. Dessutom så får man för sig så dumt ibland. Jag tror tex en gång i veckan att bäbisen inte kan vända sig åt rätt håll i magen för att den har navelsträngen tre varv runt halsen. Och skulle den då försöka vända sig så stryper den sig själv. Sen tror jag att den ska dö då den kommer ut ifall det är katthår på någonting av bäbissakerna. Har lite panik nu då jag insett att katten tjyvlegat på åkpåsen i vagnen. Hittade färska spår igårkväll! Det var lite katthår utanpå åkpåsen och eftersom den är svart och Findus är mer som en brun och vit tiger så syns hans hår väldigt lätt. Nu får vagnen inte stå där kissen inte kan komma åt den mer. Och jag vet inte hur 
jag ska sanera åkpåsen på bästa sätt.

Idag har jag tagit mig i kragen och tänker bjuda på en bild. Det var ju ett tag sedan. Själv tycker jag ju inte att magen har växt ett dugg men den har nog det. Och även om det inte syns så mycket utanpå så kan jag berätta att bebben växer, för det känns väldigt trångt där inne.

image19

Ja det är ju inte så snygga kläder man strosar runt i nuförtiden, men det som passar får lov att gå. Skulle såklart vilja shoppa massor av härliga kläder som passar magen, men det känns så onödigt då det bara är 10veckor kvar!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är verkligen superfin Lisa!! och usch vad jobbigt, kommer säkert också bli nojig den dan det är min tur.

Postat av: Lisa

Tack Hanna! Det blir ju lite lätt att man känner sig oglamorös då det enda som är bekvämt är mjukisar. Ska försöka köpa lite nya finare mjukisar som jag kan dra runt i sen då det ska ammas och bytas blöjor!

2007-09-06 @ 12:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback