Kanske sista dagen

Idag var förmodligen den sista dagen som jag jobbade. Känns lite skönt på ett sätt men ändå lite trist. Fast jag är ju inte så alert på mitt jobb mer så det är väl lika bra.

Idag så började jag 07:00 och insåg strax innan jag skulle fara att jag inte får på mig mina regnkläder mer. Jaha, vad ska man göra då det blåser storm och regnar samtidigt. Hoppas på att barnen inte vill vara ute så länge kanske. Vi sysselsatte oss med lite halloween pyssel och annat skoj. Så vi var inte ute så länge, bara tills alla barnen var helt blöta.

Nu är jag jätte trött och min kropp är helt slut på. Har precis stökat undan och fixat klart i köket efter middagen och jag har även lyxat till det med att vräka i mig en bit nybakad kladdkaka. MMmmmm!!!

Tror att det är dags att lägga sig i soffan och vila lite nu, undra om det är någor kul på TV ikväll.

image23

Här är tjockmagen i egen hög person. Undra hur länge det är kvar tills lilla skatten vill komma ut? (19 dar enligt ultraljud)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vilken fin mage!

Postat av: Lisa

Tack! Det upskattas alltid att höras.

2007-10-31 @ 10:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback