Hurra för kanelbullens dag

Ja, idag är det som sagt kanelbullens dag. Så jag ställde mig med en gång på morgonen och började baka bullar. Nu ligger det 53 bullar i köket och väntar på att bli uppätna. Å det ska bli så gott att fika idag.

Tycker att det är ganska komiskt att det finns en hel dag för en bulles skull. Men den inspirerar ju mig att baka och det är ju aldrig fel. Man kan väl knappast få för mycket fika i frysen. Eller det kanske man kan men, men inte jag iaf.

image21

Några av bullarna som ligger och svalnar lite!

Kommentarer
Postat av: Nina

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.... kanelbullar *drömmer* FASEN! Jag måste ta å baka också!
TAck för fikat förresten!
Kram

Postat av: Lisa

Det var så lite så. Ska försöka slänga ihop en sats till nån dag i helgen tror jag. Kan ju vara bra med lite extra i frysen!

2007-10-05 @ 11:12:59
Postat av: Sozi

Å, nu får jag midsommarkänsla när jag ser en bild från ditt kök :-)

2007-10-06 @ 19:16:40
URL: http://sozi.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Å det låter trevligt!

2007-10-07 @ 13:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback