Äntligen frissan

Idag hade jag min efterlängtade tid hos frisören. Så nu har mitt hår fått fina toppar och saknar utväxt. Det känns så himmla bra! Jag borde väl egentligen ha gått till frissan i slutet på augusti eller i början på september, men jag ägde ju inte ett endaste öre då. Så jag önskade mig pengar till frissan i födelsedags present, och jag fick det. Men då känndes det bättre att vänta så länge som det gick innan bäbis ska ut. För jag antar att man är inte så sugen på att gå till frissan då man sitter med en aldeles ny bäbis hemma.

Då jag åkte hem från stan så fick jag sällskap av Karin och hennes toksöta lilla goshund Naiha. Vi åt lite mat och promenderade i skogen en sväng. Men jag blev lite nojjig över några spår som såg ut som björn spår och vi tog bara en kort prommis. Saknar verkligen att ha en liten hund att traska runt på stigarna här med. Och sedan gosa i soffan!

Kommentarer
Postat av: Nina

Härligt med nyfrissat hår kan jag tänka mig! Och som du skrev, det är jäkligt skönt att slippa frissan den närmsta tiden. Frej var inte gammal när han var med till frissan första ggn men det var ju inte så att man kunda slappna av och ta det lungt, jag var så stressad över att han skulle vakna :-)

Postat av: Lisa

Det är precis så jag känner. Och skulle jag ta med mig Rikard som barnvakt så är jag rädd att jag bara skulle bli irriterad och arg på honom för att han gör något fel. Stackars Rikard....tur att han är världens snällaste!

2007-10-28 @ 11:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback