Nu var vi lite duktiga

Idag så har jag och Rikard gjort en god gärning i dubbel bemärkelse. Vi tog och rensade ur våra garderober för 200511 gången och fick ihop två fulla sopsäckar med kläder plus en hel kartong med jackor. Sen åkte vi in till Husum och gav det till Pingstkyrkan som kör det till Ryssland. Så nu har vi mer plats i våra garderober och några människor 
får lite nya kläder.

Åkte förbi mamma och fikade en massa kakor hos henne och sen har jag tvättat två täckjackor och en super go elefant som vi fick av mina föräldrar. Den ska få bo i spjälsängen så det blir lite mysigare där.

image26

Har äntligen rotat fram en lagom stor väska som jag ska packa inför förlossning och bb nu med. Men eftersom jag är så nojjig över lukter så måste jag tvätta den först såklart. Har börjat förbereda en necessär också. Men hälften av det 
jag vill ha i den använder jag ju både morgon och kväll här hemma så det får nog vänta lite till.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det känns alltid dubbelt bra att skänka bort kläder, dels genom själva rensningen och dels för att man kanske kan hjälpa nån annan.

Postat av: Lisa

Ja precis! Jag har egentligen alldeles för lätt att "bara" slänga bort saker. Jag borde skärpa mig och ge bort mer.

2007-11-06 @ 10:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback