Nu så...

Idag regnar det jätte mycket. De (pressen) har varnat för snökatastrof, men knappast kommer den till oss iaf. Jag skulle hellre ta lite snöstorm än detta pissväder.

Inatt så sov jag några timmar, helt underbart! Igårkväll så trodde jag nog att jag skulle bryta ihop att ren utmattning, för jag var så trött. Det blev ju en heldag på stan och sen BM besöket och sen var det kvällsfika hos grannarna. Att vara vaken i 22,5 timmar i streck funkar inte då man är gravid. Så när klockan var runt 23 igårkväll så däckade jag i sängen. Idag ska jag bara ta det superlungt. Jag hade tänkt att städa lite, men vi får se om jag gör det eller inte. Har iaf tvättat lite och fixat med fläskfilén till middagen.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Usch.. regnt och slask, känns ganska bra att inte vara i sverige för tillfället men oj vad avundsjuk jag blir när ni får snö! Ha en skön dag!

Postat av: Lisa

Ja man önskar att det kunde smälla till med en riktig vinter på en gång istället för att sega på i några månader med detta. Ha en bra dag du med!

2007-11-09 @ 10:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback