Kanske sista besöket!

Idag var vi till barnmorskan igen! Kollade urinprov och det var ok. Mätte magen och den var 35cm! Lyssnade på bebbens lilla hjärta som slog 136 slag i minuten. Och hon kännde även att den var fixerad. Kollade blodtrycket som är lite högre fortfarande. Bokade in ny tid om två dar (altså samma dag som den lill* frväntas komma ut)! Då ska vi mäta blodtryckk och kolla lilla bebbens hjärta mer noggrant med CTG apparat. Spännande!

Hon sa att hon trodde att bäbis mår väldigt bra. Hon sa även att hon tror att det är en liten pojke och att den inte är så liten! (iiihh) Jag hoppas att hon har lite fel angående storleken iaf......

Kommentarer
Postat av: Anna

hej igen, jag kollar här varje dag numera, måste ju kolla om det händer något.. Jag åker ju till Thailand på fredag så du måste lova att rapportera om något händer;) Det är lite spännande nu... om barnmorskan har rätt om att det är en pojke så har ju jag fel, jag har ju sedan början trott att det är en tjej;) förresten, hur kunde hon tro att det var en pojke?

2007-11-14 @ 15:28:42
Postat av: Lisa

Lovar att rapportera allt jag hinner med! Det där med kön är gammal skrock, och hon sa det med glimten i ögat. De ska vist kunna lista ut vilken kön genom att höra på hjärljuden. Är de tex över 145 slag/min så är det en tjej och är det under så är det en kille. Men det stämmer ju inte alltid....

2007-11-14 @ 17:19:41
Postat av: marty

men åh, det är en ruben. thats it :)

jag tänker på dig lisa och håller tummarna! 8)

2007-11-15 @ 16:13:38
Postat av: Lisa

Tack Marty!

2007-11-15 @ 17:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback