Känner mig frustrerad!

Hur ska det sluta om inte bäbis vill komma ut snart! Känner mig nog nipprig över att jag inte kännt nåt alls än. Datumet går ut imorgon och det skulle ju vara bra om bäbis också ville komma ut då. Jag bara väntar och väntar och väntar. Jag kommer nog att bli lite smågalen om den inte har kikat ut efter helgen.

Man får ju så mycket knasiga tankar i huvudet då det börjar närma sig. Eftersom BM sa att hon trodde att bäbis kunde vara ganska stor så vill man ju inte att den ska ligga där inne och frodas extra. Så nälla bäbis kom ut, så vi slipper några komplikationer. Tänk om den blir för stor, eller tänk om den börjar att må dåligt där inne......

image29
Magen - en dag kvar att jäsa!

Nä nu ska jag försöka damsuga istället och kanske greja med lite tvätt!


Kommentarer
Postat av: Karin

Nej, man vill ju inte ha en bebis som gått ur datum! :P

2007-11-15 @ 17:16:10
Postat av: Lisa

Nej, då kanske den luktar surt! ;-)

2007-11-15 @ 17:40:46
Postat av: Hanna

Min kompis gick över nio dagar och fick en alldeles perfekt tjej på 3,2 kg. För en vecka sen.

Postat av: Lisa

Hanna - Å vad kul för din kompis! Det är ju just det här med att man blir så less på att vänta som gör en galen.

2007-11-17 @ 15:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback