Julsnö

Det snöar kall och fin julsnö ute nu. Det är så mysigt!

Själv har jag inget att göra nu, har städat huset flera gånger så om jag städar lite till så börjar jag nog att nöta sönder det. Sitter och väntar och känner efter alldeles för mycket och det händer inget alls.

Vaknade i natt med onda sammandragningar, men de slutade efter två timmar så det vara bara lur. Vet inte vad jag ska hitta på.

Om det är någon som orkar läsa detta eviga bäbis tjat så kom gärna med förslag på någon enkel och trevlig aktivitet en höggravid klarar av...



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag orkar läsa! Och kommer inte på andra tips än att jag nån gång läste att det var smart att baka och frysa in när man är gravid så man bara kan plocka ut när man får bebisbesök längre fram. Kan tänka mig att det kan vara bra att ha några matlådor också ifall man behöver sova när bebisen sover :)

Postat av: Lisa

Ja, det tipset har jag också hört om. Har fixat lite fiskgratäng och potatisgratäng och kanelbullar. Fast jag erkänner att kanelbullarna var ett tag sedan vi bakade så vi har nog hunnit ätit upp mer än hälften.

2007-11-18 @ 08:13:03
Postat av: Sara

Köp ananas o tryck i dig utav helsike, har läst att det kan dra igång förlossningen *haha*.. sen kan ni ju ägna er åt färdknäppen.. inte för att jag själv ens ville tänka på det men ja.. två tips iaf.. *skratt=)

2007-11-18 @ 12:33:29
URL: http://www.eddi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback