Julklapps panik!

Fasen, jag har inte planerat detta så bra! Jag har inte köpt en enda julklapp till någon alls. Och jag brukar ju ändå inte köpa till så många. Det är mamma å pappa, bror och mormor. Och såklart ♥ Rikard! Sen brukar det bli nåt litet till några andra också. Men just nu känner jag en inre panik. Jag har ingen lust eller ork att springa på stan, för jag mådde pyton sist jag gjorde det. Sen känner jag ju att lilla bäbisen kan ju komma ut närsomhelst, och jag vill verkligen inte springa på stan med en nyfödd och jäkta runt. Har en svag känsla av att då bryter jag nog ihop. Å starkars Rikard, han får nog lov att offra sig lite här.

Kommentarer
Postat av: Anna G

Kära Lisa! Om du behöver assistans på stan så får du gärna höra av dig till tant Anna, hon kan gärna styra barnvagn någon lugn förmiddag i december :)

2007-11-12 @ 15:09:39
Postat av: Lisa

Tack Anna! Grejjen är väl att jag inte vill gå runt på stan med en nyfödd i RS tider! Man är ju nojjighetens drottning just nu!

2007-11-12 @ 15:21:26
Postat av: Hanna

Köp böcker till alla (det finns ju alltifrån uppslagsverk och korsordsböcker till romaner och söta presentböcker) på adlibris.se :)

Postat av: Lisa

Hanna - Tack för tipset! Ska kolla upp om jag hittar några intressanta böcker. Köpte faktiskt nån bok förra julen också.

2007-11-14 @ 14:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback