Irriterande

Jag blir så less på detta väder. Solen skiner så vackert, men det blåser storm. Inatt var jag nästan rädd att taket skulle blåsa av huset. Huset knakar och man ser hur de gammla fönsterrutorna böjer sig. Flaggstången står som en banan och svajjar. Jag hoppas att våra gammla björkar står pall. Jag skulle vilja gå ut en stund, men det är inge skönt alls.

Har rensat upp inne på toan så att vi ska få plats med blöjor och tvättlappar och allt sånt som man behöver snart. Jag måste erkänna att jag är duktig på att slänga bort saker som jag inte behöver. Skulle behöva rensa igenom hela huset nån gång i månaden så. Tänk vad lite skit man skulle ha då.

Igår så duschade jag alla blommor, som gick att duscha. Och jag dammtorkade i fönstren så nu är det rena frächa blommor i dammfria fönster. Det känns bra. Måste bara skura badkaret nu istället för det är massa jord kvar.

Funderar på att städa upp i tvättstugan nu, för det var ett tag sedan. Där finns det mycket som kan kastas ut. Jajja vi får väl se. Första så måste jag äta något för nu är jag vrålhungrig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback