Brun hund och vit snö

Idag fick jag trevligt morgon besök av mammas och pappas lilla hund Iso. Han ska vara hos oss tills imorgon för det ska åka och hälsa på lite släkt och shoppa på IKEA. Findus blev glad för lite sällskap och nu ligger de och sover med varsin filt i soffan. Det har slutat blåsa ute men det regnar ganska mycket. Men Iso ville inte vara ute så länge! Jag hade tänkt att vi skulle gå runt alla lägdorna, 
men efter halva vägen så sprang han upp på gården och satte sig på bron och ville in.

image24
Iso myser i soffan, efter att ha varit ute och sprungit i snöslasket!

I natt så kom hösten andra snö, men det är ju såklart nästan inget kvar för att det regnar. Jag som längtar efter snö av någon konstig anledning. Har inte längtat efter snö på flera år. Men jag kanske ha fått nog av det trista höstvädret och vill ha vinter. Men känner jag mig själv rätt så hinner jag nog ledsna på vintern med. Jag hymmlar inte med att jag gillar sommaren bäst!

image25
Bilden är tagen från vår balkong, man ser laggårn och ett garage. Skulle ha tagit en bild tidigare i morse då all snö var kvar, men det blev aldrig av.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad ni bor fint Lisa!

Postat av: Lisa

Oj tack! Ska nog ta nån bild från något annat håll också än dynglaggårn. :-) Den behöver målas om! Fast vi måste nog göra klart huset först och måla om det innan vi tar itu med laggårn.

2007-11-05 @ 10:57:45
Postat av: Sara

åå skulle precis oxå skriva vad fint ni bor!! o va vit Iso börjar bli;) hur gammal är han nu? DP tappar verkligen färgen då de blir gamla:) vilken go säng bebben kommer att sova i snart!!

2007-11-05 @ 20:47:27
URL: http://www.eddi.se
Postat av: Lisa

Iso fyller 8 nu i december. Fast han beter sig som en 10 veckors valp för det mesta!

2007-11-05 @ 21:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback