BM besök

Igår var jag på barnmorske besök igen. Altt var somvanligt bra förutom att mitt blodtryck var lite högre än vanligt.

Blodvärde: 126
Sf mått: 36
Vikt: +12kg
Hjärtljud: 132 slag/min

Vi bokade in ett till besök nästa vecka för att hålla koll på blodtrycket! Lilla tokbäbisen har dessutom inte fixerat sig än, men min barnmorska sa att den var så lite ruckbar nu att det inte var några problem. Så om vattnet går behöver jag inte ringa ambulansen iaf och det känns ju skönt att slippa. Så nu får vi väl se om det blir att vi hinner med det där besöket eller om vi hamnar på våning 4 innan...

Kommentarer
Postat av: Minna

I vilken månad är du gravid?

Postat av: Lisa

Jag är i kalendermånad 9. Bäbisen är beräknad att komma ut om en vecka :-D

2007-11-09 @ 10:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback