Å lite snö

Äntligen så började det snöa med lite pondus igår. Och då jag klev upp inatt så snöade det fortfarande och det öser ned nu också. Hoppas att det kan få ligga kvar iaf nån dag. Det blir så mysigt ute med lite snö.

Det är rätt så lustigt faktiskt att för första gången på flera år så önskar jag snö, och då kommer det snö. Man kanske ska passa på och önska sig något riktigt bra i julklapp och se om flytet håller i sig.

image28

Tog en bild från vårt ena sovrums fönster, det är på baksidan av huset upp mot skogen. Tänkte ta en bild då jag var ut och matade fåglarna, men det blev så joxigt att hålla reda på alla fröautomater och talgbollar och en kamera mitt i snön. Jag är inte van snö än. Fåglarna blev iaf väldigt glada. De var så hungriga att de kunde inte ens vänta tills jag var klar, de kom och började äta då jag höll på att hänga upp allt. Men det var kanske för att jag glömde att fylla på igår, väldigt slarvigt av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback