Ojda

Vilka dagar! Jag har varit sjuk! Haft mycket feber och jätte ont i halsen. Nu idag känns det bättre iaf, men jag har känt mig hel slö länge nu. Kom nyss in från en runda med hunden och det var sådär skönt fuktigt ute. Håret blir lockigt och man känner hur härligt det är med vår.

I lördags försvann katten och han kom inte tillbaka förrän idag. Jag erkänner att jag har varit jätte orolig. Jag har trott det värsta hela tiden. Att han blvit instängd någonstanns och får svälta ihjäl. Vet inte varför jag tänker så men jag är lite extra orolig av mig, kan inte rå för det. Han är ju hemma nu igen och det känns väldigt bra. Jerry är också glad att ha fått tillbaka sin lillebror.

Idag fyller min mamma år så grattis till henne. Ska snart iväg och smussla med en present och hämta tårta.

Kommentarer
Postat av: Sozi

Mina katter är mina bebisar, jag skulle bli jätteorolig om nån av dom försvann ute. (Speciellt som dom är innekatter och inte har så bra koll på världen utanför.)

Postat av: Lisa

Näe, är det en innekatt då är det riktigt läskigt! Men Findus kan nog sitt kvarter ganska bra, som tur va!

2007-05-11 @ 15:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback