Utmaningen

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar/gästbökcer för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

  1. Jag gråter nästan varje gång jag ser på TV
  2. Jag sover inte alls vissa nätter men fungerar ändå normalt
  3. Jag kan ibland känna mer empati med djur än med vissa människor
  4. Jag hatar att elda i pannan så vi får varmt (men jag älskar då det är varmt)
  5. Min normaltemp ligger på 36°C
  6. Jag gillar inte den nya regeringen!!!


Är du nöjd nu Nina?

Jag vet inte vilka jag ska utmana! De som känner att de vill kanske. Jag vet jätte töntigt, men den här utmaningen har nog snart nått alla jag känner så det blir svårt att hitta någon som inte svarat redan.

Kommentarer
Postat av: Nina

hahahaha... att du inte gillar regeringen är faktiskt inte så egendomligt :-)

2007-03-18 @ 19:26:38
Postat av: Lisa

Är mest sur över mina sparade stämpeldagar..... :-(

2007-03-18 @ 20:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback