Skit också!

Varför kan inte Jehovas lägga sina lappar och tidningar i postlådan bara?
Måste de knacka på och störa?


Jag kommer aldrig att fatta vitsen med att de går ut och försöker värva folk till sin församling!!? De påstår ju att det bara finns ett visst antal platser kvar i paradiset (himmelen), varför vill de då ha fler som ska kivas om dem?
De borde ju vara smartare att de inte värvar och försöker behålla platserna själva! Eller?
Kan någon vänlig själ förklara detta för mig!

De flesta som läser detta inlägg kanske förstår att jag just fick besök av jehovas. Det är inte så himmla kul när man har en arg hund som skäller som en blådåre och husse ligger och sover för han har jobbat nattskift. Hoppas att han inte vaknade. Jag fick en lapp om en inbjudan till ett möta där de skulle prata om Jesus. Förmodligen för att det är påsk snart antar jag. Men eftersom jag ej är troende på något sätt så känns det verkligen onödigt att de envisas med att komma hit. Vi bor ju dessutom ute på landet så de får ju köra några mil.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha... där hade du ju en klockren kommentar som du skulle ha droppat när de "hälsade på"

Kraaaam

2007-03-29 @ 20:17:36
Postat av: Lisa

Jag skulle ha sagt nåt om jag inte var så stressad över att Jerry skulle väcka Rikard. Men jag ville bara få ut människan så fort som möjligt ur huset!

2007-04-01 @ 12:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback