Nya kläder

Idag har jag shoppat lite nya kläder fast jag egentligen inte borde. Men det blev tre par byxor. Ett par mittemellan blå jeans och två par slappa byxor av mjukt tyg och har dragsko längst ned vi fötterna och mjuk mudd i midjan. Ett par är mörkt olivgröna och det andra paret är mörkblå. De gröna är som lite mer finbyxor som är jätte snygga till längre toppar, tex tunikor. Jag handlade även en tunn stickad kortärmad, lång tröja com är vit och ljusgul randig. Den var verkligen jätte söt. Och en blåturkos tunika. Samt en blå vårjacka! Har önskat mig en blå jacka sen i sommras men inte hittat någon jag gillat.Köpte dessutom lite nya trosor. Å det är så kul att shoppa men som studen blir det inga lyxvaror precis. Allt detta är från Lindex och H&M!

31843-7
Ett försök till att lägga upp mina nya outfits på sängen. Självklart kan man ju inte ta fram kameran utan att den lilla fotomodellen ska vara med på ett hörn, eller helst i mitten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback