Nej! Jag köpte fel

Idag så sprang jag ned på stan i Umeå innan jag skulle hem med bussen. Jag har velat i flera veckor att köpa en ny bodybutter från bodyshop för jag är väldigt torr på vintern. Jag bestämde mig för att köpa en som är för torr hud och inte luktar så mycket (jag bli lätt less på dofter). Så jag hade bestämd mig för Shea bodybutter! Velade mellan Cocoa bodybutter och den. Har haft den där Cocoa förut och det är ju kul med nåt nytt.

Men då jag äntligen bestämt mig för Shea och betalt, stressat till bussen och kommit hem så ser jag att jag tagit en Cocoa ändå! Den måste ha legat i fel hög! Burkarna och ettiketterna är ju iofs väldigt lika, men lite sur blev jag. Orkar inte lämna tillbaka den heller så nu får jag slösa så jag kan köpa en ny fort igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback