Tusen tankar

Jag tänker att jag ska göra så himmla mycket hela tiden,  men jag får inget gjort. Jag blir fort trött. Idag har jag iaf rensat ogräs och klippt en av våra gräsmattor. Sen har jag vattnat lite och myst ute i solen, fast det blåser.

image9

Måste bara lägga in en bild på min vackra Clematis, köpte den på Plantagen i sundsvall då vi var på IKEA. Vet inte vad det är för sort för den var felmärkt. Trodde jag hade köpt två stycken Dr Ruppel, men då den började blomma nu så var det inte samma. Fast det gör ju inget, då den var så fin ändå. På bilden ser den vit och rosa ut men hela blomman är gammelrosa med mörkare ränder. Jag hoppas verkligen att den tar sig och att den överlever vintern. Nu ska jag nog slänga på mig bikinin snart och se om jag kan få lite mer färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback