Semestern!!!!

Yes, äntligen ska jag få åka på semester iallafall! Så håll i er, vecka 33 bär det av ända ned till Halmstad. Ja jag vet att det är i Sverige och inte så fantatiskt som jag vill att det ska låta. Men det blir min första semester på ca 10 år. Ja det är skandal, jag har inte hittat någon vänlig själ som vill följa med mig någon annan stanns än till typ Umeå eller IKEA i sundsvall och det räknar jag inte som semester eftersom man är bara borta över dagen. Jag var ju iofs ned till Färila för två år sedan på Bröllop, men det var inte heller som en semester det var ju bröllop!!

Ja iaf så jag ska och Rikard åka tillsammans med mina föräldrar ned till Halmstad och där bor min Farmor. Vi ska få bo hos henne och vi hade väl även tänkt att titta förbi Ullared och eventuellt shoppa lite. Har en svag känsla av att det kommer att bli omöjligt att inte shoppa på den resan.

Sen kanske det blir en snabbis ned till Båstad också för att titta på norrvikens fantatiska trädgårdar. Men vi har ju ett tag kvar att planera på. Det ska bli så kul att få komma iväg och se något annat!

Kommentarer
Postat av: marty

lisa! om du ska söderut så måste ni komma och hälsa på i vänersborg! jag är ju hemma v33! :D vi kan bada i vänern och så får du träffa quiff och calvert!

Postat av: Lisa

Ja kanske det! Beror ju lite på mina medresänärer.(Mamma & Pappa)

2007-07-01 @ 20:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback