Jag älskar hästarna!

Har precis varit och ridit! Och det är så underbart, gu vad jag saknar att ha en egen häst nu! Här på gården där vi bor så skulle vi nog kunna ha ganska många. Men jag får nöja mig med mammas häst ett tag till.
Ridning är verkligen en bra terapi, det är så rofullt och mysigt. Och jag är helt galen i doften av myggmedlet (Renons). Och hästarna är så goa nu när de får komma in. De bara står och sover och gosar.
Men jag upptäckte till min stora förvåning att mina ridbyxor inte går att stänga mera. Jag fick rida med dem halvöppna, men det gick ju bra för jag hade en lång tröja över (tokigt).

Igår hann jag inte städa så mycket som jag ville, blev så fruktansvärt trött. Ska försöka se om jag hinner grejja lite nu innan tröttheten slår in. Slå på en tvättmaskin ska jag iaf göra för det torkar på tre röda. Det är sol och fint men blåser som attan. Sen måste jag ut med hundarna. Är hundvakt åt mammas stackars hund över helgen. Ha det gott allihopa!

Och husmorstipset: Köp Lilli's skumelliskumbad det luktar som godis och finns på Åhlen's. Dessutom så är det väldigt billigt! (Marty, blinkblink) Har själv provat den och det blir fina bubblor. Dessutom har jag också haft Lilli's läppeliläppglans och den va go.

Jag vet, det är jätte löjligt att skriva intern skämt i bloggen. Men
Marty höll på med ett skumbads experiment och jag blev inspirerad.

Kommentarer
Postat av: marty

:D kan du köpa ut åt mig?

Postat av: Lisa

Hmm...mnja... Eller jo det ska väl gå att ordna. Jag får väl försöka att se ut som att jag ska ha det själv!

2007-06-18 @ 17:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback