Ja just ja

Jag skulle ju skriva här om hur det gick på IKEA trippen. Ja de gick väl sådär. Det vi skulle köpa fanns inte allt hemma av så vi blev osäkra och var tvugna att avstå. Då menar jag badrums möblerna. Vi ska mäta noggrant och se eaxkt vad vi behöver och beställa på internet istället, för vi måste köpa allt nu innan serien kanske utgår efter juli. Jätte dumt tycker jag, för den där serien (FLÅREN) var den enda som jag tyckte skulle passa bra på vår toa uppe. Vill inte ha nåt plastigt modernt som man tröttnar på efter några veckor.

Men vi köpte istället en massa annat krafs bla. nya resorbottnar och en ny bäddmadrass till vår säng. Jag har klagat i snart tre år (vi köpte de förra madrasserna för tre år sedan) att de har varit för hårda. Och nu har Rikard insett det också. Sen shoppande vi det vanliga. Lite tyg, några glas, lite servetter, matlådor, extra täcken och en massa annat som jag redan glömt. Sen köpte jag lite växter på Plantagen också. Man får passa på då man väl är där.

Som det är nu så har vi världens toppen väder. Det är varm och skönt och klarblå himmel. Jag går runt i bikini och njuter. Jag plockar och stökar och tvättar och just nu i detta ögonblick så provar jag vår splitter nya torktumlare. Ja jag vet att det tar längre tid att torka något i den än att torka ute nu, men jag var tvungen att prova. Den blir ju bra att ha till regninga dagara och såklart till vintern.

Nä nu ska jag nog ut i solen igen!

Kommentarer
Postat av: Sozi

Här är det underbart varmt också, Skellefteå hade värmerekord i Sverige igår! :-)
Ses till midsommar!

Postat av: Lisa

Hörde att det varit varmt där. Men vi kan inte ha legat långt efter....:-)

2007-06-07 @ 21:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback