En liten resumé

Igår var det Rix FM Festival i Ö-vik. Eftersom det kommer en gång om året så passade jag på att åka in till stan för att se och lyssna. På hela altet så var det bättre än vad jag trodde, men det är ändå vissa saker som jag funderar över.

  1. Förbandet höll på alldeles förlänge! Varför? Han sjöng ju bra men man blir ju lite less ändå.
  2. Velvet var lika duktig på att sjunga live som jag minns att hon var förra året, men det är ingen artist som jag suktar efter att se.
  3. Niclas Whalgren, att han finns än? Jajja, han sjöng ju några sånger jag kännde igen litegranna!
  4. Sebastian är skum, men sjunger bra. Och han har rakat av sig håret så han ser ut som Henke Larsson. Sen höll han på att tappa byxorna flera gånger. Kanske han ska köpa ett skärp.
  5. E-type!!! Väldigt konstigt, han måste ha varit full. Han kastade ut micken i publiken flera gånger och han kastade stativet på nån stackars scengubbe. Han klättarde och hoppade runt och försvann ner i publiken flera gånger. Jag var glad att stå ganska långt bak.
  6. Ola, han var bättre än förra året.
Sen gick jag och Nina och köpte munkar och godisremmar. Mumma!!! Altså det var bra drag ändå, fast lite konstiga saker. Men jag var nöjd med kvällen. Efter det så åkte vi hem.

Kommentarer
Postat av: marty

alltså etype är ju över fyrtio. det borde vara förbjudet.

2007-06-29 @ 18:52:19
Postat av: Nina

godisremmar och munkar rocks! Men om jag ska vara helt allvarlig ett tag så bjöd ju E-typen på en riktig show... det var jag inte direkt beredd på!

Postat av: Nina

Fasen, det slog just mig att det i min förra kommentar ser ut som att jag INTE tycker att godisremmar och munkar är toppen (kors i taket) how ever, så är INTE fallet! (det är väldigt viktigt att inflika)

2007-06-29 @ 21:09:26
URL: http://bigmomma.bilddagboken.se
Postat av: Lisa

Marty - Ja han e gammal, men han röjde hårdast, synd bara att hans musik är lite ute. Om man törs använda ett sånt hippt ord ;-) Nina - Godisremma och munkar är underbart gott, särskilt då man äter dem med en gång. Jag erkänner ju att E-types show var kul, Jag blev överraskad själv. Men det var ju samtidigt något skumt med det hela.

2007-06-30 @ 10:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback