Bomben!!!

Ja nu tänker jag släppa bomben även här. Jag har en bäbis i min mage! Den är snart 18 veckor gammal och verkar må så fint så! Var på ultraljud igår och då spratlade den runt så det blev svårt att mäta hur stor den var! Men tillslut så fick vi fram att det ska komma ut den 16 november. Halva tiden har snart gått och det känns som tiden rusat fram nu. Men själv så tycker jag ju att det gått jätte segt och det känns som en evighet till november. Men den som väntar på något gott kan inte vänta för länge, eller hur det nu är..... men jag tror att de 5 månader som är kvar behövs för att få mig att förstå att jag verkligen ska bli mamma på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Ida

men vad roligt, grattis!
// Ida L
(praktik på stensöden samtisigt som du) :)
hare så bra å sköt om er!

Postat av: Karin

Grattis grattis igen!:) Var det mamma min som du fick träffa på ultraljudet mon tro? Kerstin Östman heter hon iaf.
kram
//Karin och Naiha

2007-06-15 @ 22:32:02
Postat av: Lisa

Ida - Tack! Karin - Ja det var din mamma och hon är helt underbar som barnmorska!

2007-06-16 @ 15:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback