Bäbistankar

Egentligen är det väl kanske inte konstigt att jag bloggar om min kommande bäbis. Det är egentligen det enda som jag tänker på hela dagarna nästan. Känns så himmla länge bara tills den ska komma ut. Det är ca 20 veckor och några dagar kvar, så man kan ju säga att det är hälften av tiden kvar!

Just nu sitter jag och tänker på vad jag måste se till att köpa för att ett liv med bäbis ska fungera här hemma och såklart vad bäbisen ska heta. Jag vet ju inte om det är en flicka eller pojke, så man vill ju ha ett namn till varje kön i beredskap. Men det kan ju vara så att när den tittar fram så är det inte alls en sån som passar till det namn vi valt.

Så nu sitter jag och påtar på en lista som jag kan skriva ut från datorn ifall jag ska på nån shopping tur framöver. Vilken kan bli en aning svårt eftersom jag saknar klöver. Men på nått sätt så kommer jag garanterat att shoppa allt jag tror att jag behöver ändå. Tur att bäbisen har en pappa med pengar. Men en lista måste jag ju göra så att jag inte glömmer nåt, för tänk om det skulle hända och jag måste skicka Rikard och handla nåt själv. Då blir det ju garanterat fel.

Inatt drömde jag en bäbis dröm igen. Har haft några och de har flera gånger varit mardrömmar. Men inatt så hade jag min lilla bäbis i vagnen och bytte blöja och grejade. Det var en hon och hon var jätte tjock. Och för någon konstig anledning så var det vinter och jag promenerade i Härnösand, men vagnen. Men det är ju i november den lill♥ ska komma ut så det är ju kanske förklarligt att det var vinter i drömmen. Och jag fick höra av min mamma igår att min kusin hade fått sin flicka förra natten och hennes familj bor i Härnösand, så jag kanske var och hälsade på dem. Vi får väl se om det stämmer till vintern.

image10
Lägger in en bild som är tagen förra vecka, då var jag i vecka 19!

Kommentarer
Postat av: Nina

Det är ju bara att erkänna att jag är grymt avis på din bäbis-mage! Fast jag har ju två gangstrar så jag är ju ganska nöjd ändå :-)

Postat av: Lisa

Hihi det är nog inte mer än rättvist, du har ju knallat runt med mage två gånger redan! Lyx!

2007-06-28 @ 13:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback