Sötast idag

Idag har jag varit på shopping tur med Ann. Vi hade mycket trevligt i Ö-vik och han med både ett och annat. Självklart så var jag ju tvungen att shoppa fast jag inte alls borde. Jag köpte en mjuk bh med matchande trosor på REA på Cubus. Har velat haft en mjuk bh utan bågar i några veckor nu, för att det är skönt. Min kropp vill innte infinna sig i att trängas in i obekväma kläder av något slag mer. Sen köpte jag ett par baggy jeans eller vad man nu kallar det, som hade en mjukis mudd längs upp så min tjocka bäbis mage ryms i dem. Har saknat mina gammla stora jeans. Plus att det är så gudomligt skönt med kläder som inte är tajta. Vet inte vad det är men jag mår bäst i stora kläder just nu, har blvit så känslig sen jag blev gravid. Och sen köpte jag det allra onödigaste, en klänning. Men den är jätte fin. Den är grårandig och har gröna kanter och den är helt underbart skön. Inget av det jag köpt idag är mammakläder så jag kommer att kunna använda det sedan också. Det är bara så bra att det passar in en stor mage där i!

Men jag vet inte om jag kan bestämma mig vad som var allra sötast idag. Antingen blir det klänningen eller Magnus Carlssons hundar. För när jag och Ann hade fikat på UH så traskade två män förbi oss med packning och båda hade ett koppel var med två små dansk-svenska gårdshundar i varje koppel. Jag kunde såklart inte vara tyst utan utbrast ett -Åh så söta hundar till Ann, varpå båda männen vänder på huvudet och tittar på oss. Jag tittar bara på hundarna som raskt pinnar förbi och är så otroligt söta. Då säger Ann, -Men såg du? Det var ju Magnus Carlsson och hans man. De var nog på väg hem efter att ha spelat på Hamnfesten igår. Vi skulle ju  såklart gå samma väg som de gick och vi gick precis bakom dem och deras toksöta hundar. Skulle jag ha varit modigare så skulle jag ha frågat om jag fick klappa dem, men jag vågade inte. De såg ut att ha brottom.

Jag tror nog att det blir hundarna som var dagens sötaste faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag är smått besviken över att inte jag fanns med som val i "sötast idag"... fast när jag tänker efter så förstår jag ju att det bara var så att du missade att skriva dit mitt namn mellan din nya klänning och Magnus Carlssons hundar! Visst var det så! Visst! VISST??!

Postat av: Lisa

Ja kanske lite så var det..............

2007-07-02 @ 22:44:43
Postat av: Hanna

Det är faktiskt Dans-svensk gårdshund. Inte för att märka ord, eller ras :)
Åh, jag älskar också mjuka kläder och är inte det minsta gravid (vad jag vet).

2007-07-03 @ 04:47:53
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: Lisa

Är det? Dom var ju så späa!!! Har kanske bara sett knubbiga dansk-svenskar!

2007-07-03 @ 10:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback