Smidigast av alla

Jag känner att jag är lite otymplig och osmidigare än normalt. Det har börjat att ta emot då jag böjer mig och jag blir så snabbt trött i ryggen osv. Är väl antagligen helt normalt, men också lite irriterande.

image11

En bild på min bäbismage vecka 21! Ja nu har det gått mer än hälften. Helt galet! Jag längatr så in i norden efter det lilla livet som är där i. Det är nog en riktig sprallgurka känns det som. Den sparkar så mycket att jag sitter och skrattar för mig själv ibland.

Näe nu ska jag till stallet och rida, fast jag får ha ridbyxorna öppna för magen putar ut så. Men det ska nog gå bra ändå. För det är så himmla mysigt att rida!

Kommentarer
Postat av: Sozi

Wee, vilken underbar bebismage! :-D
Kram

2007-07-05 @ 16:42:06
Postat av: Nina

Oooo, jag längtar också väääldigt mycket efter lill-bäsan!!!!
Kraaam

Postat av: Angelinn

Hej! Vad kul att se dej! Hur hittade du mej här?! Åh vad roligt att se din fina mage! Grattis gumman! Du har mycket härligt att se fram emot! Sköt om dej och pluttis i magen. Kram!

2007-07-08 @ 13:15:01
URL: http://angelinn.blogg.se
Postat av: Lisa

Sozi - Tack Nina - Jag längtar mest!!!! Angelinn - Å du hittade hit, vad kul!

2007-07-09 @ 20:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback