Maximalt utnyttjad ilska!

Hormonerna som gör mitt humör fruktansvärt är inte bara dåliga! VIssa stunder så är jag så arg och ledsen och besviken på hela världen att jag gråter floder. Men de ger också energi på något konstigt sätt.

För igår blev jag sur över att jag kanske måste gå ända ut i laggårn för att kolla om vi hade lyckling. Å så sjukt jobbigt tänkte jag! Bäst att kolla inne i köket först, ifall det finns där i frysen behöver jag ju inte gå ut. Men då jag skulle öppna översta lådan så gick det inte. Skitfrysen har frostat igen totalt. Gaaaaa, det drev mig till vansinne på tre sekunder tror jag. Jag slet ut allt som var i frysen och sprang ut i laggårn och sen satte jag igång och avfrostade den dumma lilla frysen i köket. Sen så torkade jag rent och organiserade om hela altet. Nu har vi en frys utan frost som det är en extrem ordning i. Även om det var jobbigt att vara ledsen och arg så fick jag ju en vettig sak gjord.

Antar att det är nu själva boandet börjar komma igång. Tycker att jag städar varje dag och grejar och ordnar.

Imorgon är det dags för barnmorske besök igen, hoppas att mitt blodvärde stigit lite så järntabletterna har gett något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback