Lägtar efter så mycket!

Kan man ha tråkigare än mig nu? Nä jag tror inte det. Sitter bara och längat efter en massa saker. Längar efter fivväder igen. Jag vet att jag klagade lite på att det var så varmt men jag har hellre lite för varmt än skitkallt och regn och blåst! Sen längtar jag efter min fantastiska semester till Halmstad. Det ska bli så roligt att få komma bort och se något annat för ett tag. Dessutom så får jag ju träffa farmor igen. Det är 9 år sedan jag hälsade på farmor sisst, då det är banne mig dags. Sen sitter jag och toklängtar som en idiot efter miraklet i magen. Vet att det är ett himmla tjat men då man känner att den sparkar hela tiden så är det lite svårt att bara glömma bort den. Jag vet att jag inte ska klaga för jag har det så himmla bra som får vara 
hemma och ledig. Jag kan göra 
vad jag vill. Men utan inkomst och med alla kompisar på jobbet så blir det  inte så mycket aktiviter som lockar.

Jag längatr även tills pannrummet är klart och sen vill jag att resten av hela huset ska bli klart. Känns verkligen som ett evighetsgöra och jag kan nästan inte hjälpa till på något sätt. Jag kan inget om hur man kopplar vatten och ström hit och dit. Sen vet jag inte heller hur man bygger annat. Jag är bra på att måla och piffa.

Näe nu ska jag nog ta och göra mig ett glas Oboy och slå på TV'n. Har redan missat början av sommartorpet så jag kan ju missa resten med. Men sen är det väl bara dynga på måndagar. Jag får se på nått annat som jag spelat in.

Ps. Måste bara skriva att Findus har ramlat ned i Jerry's balja med vatten ute idag. Han var ruskigt blöt men det verkade inte bekomma honom alls. Å vad jag önskade att jag hade haft en filmkamera där. Tokkatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback