Ja ja...

Vet att jag har varit lat på att skriva här, men jag har mått lite halvdåligt de senaste dagarna. Mina humörssvägningar är inte att leka med. Blir nästan irriterad på mig själv ibland. Tycker synd om Rikard som måste stå ut med allt. Har dessutom haft en molande värk i bäbismagen och det är obehagligt och känns precis som mensverk och det får mig inte på bättre humör direkt.

Men det går väl över. Antar jag! Är just nu hundvakt åt mammas hund och jag funderar på att ta en liten prommis och leta blåbär igen. Hoppas bara att inte Jerry blir biten av något igen.

Ikväll ska vi på bruksgodset 872 och äta italiensk buffé samt medverka på pubkväll. Det ska bli väldigt kul!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad mysigt det lät med dagen och kvällen. Inte humörsvängningarna dock. Min gravida kompis har också massor av humörsvängningar (grinar till reklamen för Triss där taxen rullar runt och blir vansinnig för inget) och även om man vet att det är hormoner så är det minst lika jobbigt. Hoppas det går över snart!

Postat av: Lisa

Det var mysigt! :-)

2007-07-29 @ 13:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback