Inspirationen spränger min hjärna!

Jag blir tokig vissa dagar av att bo i ett hus där inget är klart. Jag vill ha färdiga ytor och kunna köpa piff och pynt som passar till det färdiga resultatet. Inte nog med det så har jag ju all tid i världen nu att göra klart här. Men det är saker som jag själv inte kan ådstakomma. Tex som att regla upp nya väggar och dra nya avlopp och dra el och sånt. Frustrerande!!! Jag kan dessutom inte börja grundmåla saker som behöver målas för det får man inte då man är gravid. Gaaaa!

Jag ska ju inte klaga egentligen för jag har ju resten av livet på mig så varför stressa. Men man blir ju tokig då man går på stan och hittar diverse fint pynt i olika butiker som man kan fantisera om hur bra det skulle bli.

Och till råga på allt så kan jag ju inte hålla mig ifrån min favorit tidning
Drömhem&Trädgård.  Fick det nysate nummret i postlådan igår tror jag och det är ju så mycket fint som jag också vill göra. Sen kan jag ju inte sluta kolla på Leila bakar på TV4+ och önska mig alla små pilliga detaljer och söta saker hon har i köket.

Jajja, jag får väl se om jag får något gjort imorgon. (Knappast då man har en sambo som behöver lugn och ro hela dagen för han har jobbat 12 timmars nattskift).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback